Over ons
BOUY Underwriting Agency is een jong en dynamisch volmachtbedrijf gevestigd in Breda. BOUY houdt zich vooral bezig met het verzekeren van bijzondere risico’s in de Nederlandse en Duitse markt. De activiteiten van BOUY zijn voornamelijk te vinden in de taxi- en bestelbusbranche. In Nederland en Duitsland doen wij dit onder de handelsnaam “TRAKSI” .

- Bouy Underwriting Agency B.V. gebruikt de naam Traksi als handelsnaam omdat deze beter aansluit bij onze producten. Op deze site mag u BOUY ook lezen als Traksi.
- BOUY is een Assuradeur die verzekeringen aanbiedt via tussenpersonen en via het internet. BOUY behandelt zelfstandig alle afgesloten verzekeringen als Gevolmachtigde van door de Europese en Nederlandsche toezichthouders gecontroleerde verzekeraars.
- Wij zijn geheel zelfstandig. Wij hebben geen financiële banden met of verplichtingen aan verzekeraars en/of banken. Daarom hebben wij ook geen verplichtingen om met een bepaalde verzekeraar samen te werken.
De verzekeraar(s) waar BOUY Underwriting Agency B.V. mee samenwerkt zijn te vinden onder de tab Maatschappijen.
- BOUY heeft een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (www.AFM.nl), is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.KiFiD.nl) en voldoet aan de regels van de Autoriteit Persoonsgegevens (www.autoriteitpersoonsgegevens.nl)
Beloningsbeleid
Het Centraal Volmachtbedrijf BV en haar co-volmachten, waaronder onze onderneming, voeren een beheerst beloningsbeleid dat in lijn is met de geldende wet- en regelgeving. Het beloningsbeleid omvat elke vorm van beloning en heeft betrekking op alle medewerkers binnen de organisatie.
Het beleid van onze onderneming is gericht op de lange termijn relatie met én belangen van onze klanten. Om dit te realiseren is het van belang dat wij beschikken over goed gekwalificeerde en betrokken medewerkers.
Ons beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Daarom ontvangen onze medewerkers uitsluitend een vast salaris. Afhankelijk van de bedrijfsresultaten en het functioneren van de medewerker bestaat de mogelijkheid om een 13e maand uit te keren. Artikel 1:120 lid 2 Wft is op onze onderneming niet van toepassing.
Reactietermijnen
We hanteren de volgende 1e reactietermijnen:
-
Dient u een informatieverzoek in over uw bestaande en/of nieuwe verzekering(en)? Dan krijgt u binnen drie werkdagen antwoord;
-
Dient u een aanvraag in voor het accepteren van een nieuwe verzekering of het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering? Dan krijgt u binnen drie werkdagen antwoord;
-
Dient u een verzoek in tot het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals polissen en verzekeringsbewijzen (van nieuwe en bestaande verzekeringen)? Dan krijgt u binnen drie werkdagen antwoord;
-
Geeft u een schade bij ons in behandelingen, of dient u een verzoek voor een verzekeringsuitkering bij ons in? Dan krijgt u binnen drie werkdagen antwoord;
-
Dient u een klacht bij ons in? Dan krijgt u binnen twee werkdagen antwoord.
Kunnen wij deze termijnen niet waar maken, omdat het bijvoorbeeld erg druk is? Dan leest u dat in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt.
Onze reactietermijnen gelden niet voor de totale doorlooptijd van het proces. De termijnen hebben betrekking op het eerste -inhoudelijke- antwoord aan onze klant. Als wij een klant om aanvullende gegevens vragen en de klant reageert hierop, dan gaat de reactietermijn opnieuw in. Gerekend vanaf de datum waarop de reactie van de klant door ons is ontvangen.
Klachtenprocedure
Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen met u tot een oplossing te komen. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.016513
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99
- U kunt gebruik maken van ons klachtmeldingsformulier
- Wij kennen een interne klachtenprocedure
- Wij hanteren een procedure conflicterende situaties
- Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
